ble

Försov mig imorse. Igen. Måste sluta! 3:e gången den här veckan ju

Jag och sändri ska börja köpa grejor ihop, ekonomiska ja då det bestämde vi igår
Igår fixadeJesper cykel. Tog tid så det blev inga läxor. Istället bastade jag och sen ett bad och härlig gegga för ansiktet. Var skönt! Jobbigt bara när det blir gräl för att man badar...

Gillar inte att ha ont i magen... Blir sur och arg och vill mest bita någon! Farligt

Fick ipren nu. Väntar på att den ska verka. Köpte macka också, sen lunch idag... Nu kom Mikey, Lisa kom aldrig. 25 min senare lektion hehe


Usch usch ser gladioator, hur kan man typ va kär i sin egen syster?
Haha nu blev skärmen svart. Nån rörde touchpaden så nu hamnade datorn i låst läge och vi har inte lärarens lösenord haha - och lärarn har lektion
Lunch 12.15

Hem till mamma snart. Eller om några timmar rättare sagt...
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0