FGH365

For äntligen på handledarutbildningen idag! Jag och pappa minsann...
Länge skulle mannen prata, tur att han var lite smårolig ändå. Men det hjälpte inte, jag var så trött ändå. Liten klump hade jag i magen också.
Syntest. Ska man boka det. Men jag har ju fått sämre syn? Jag gjorde det där - och KLARADE DET! En ska är iallafall säker; jag ser MYCKET sämre med högra ögat. Inte bra. Hur som haver... bara att tuta och köra nu!
Sen for jag ner till  Jespers teaterträning. Vill så fruktansvärt gärna börja det! Kroppen pirrar när jag kommer in i salen och jag får så mycket energi så jag vet inte vad! OCh det blir starkare när jag ser odm göra improvisationsövningar - VILLVILLVILL!
Och kan man tänka sig - läraren frågade om jag inte vill börja. Jo... men inte vill man väl köa ett år innan man kan börja! Fel fel, kön är inte så lång i gymnasiet, och det verkar som flera i gruppen kanske kommer hoppa ur. Så jag ska visst prata med nån kvinna som jag inte minns namnet på. Tänk om jag får börja teater! VIlken dröm det skulle va... Anmälde mig iaf som frivillig att hjälpa till med allt som kan behövas

Nä nu ska jag sova. Lägga mig i tid för en gågns skull.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: EMEERLIIEEE

    Lilla samira tänker på sin teaterdröm. Vad roligt. Om du får chansen så tycker jag att du ska börja. Roligt.
    Ikväll kollade jag på stjärnorna. Det är rätt ljuvligt

    2007-10-09 @ 22:23:37

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0