Helgen

Dansuppvisning på lördag! Blir körigt till veckan, dans månag, torsdag, lördag, tae qwondo på tisdag. Orkar jag vara med på uppvisningen då? Nä. Hinenr ju inte med nånting isf. Dans på torsdag räcker för min del.


Hade spanskaprov i fredags. Gick rätt bra tror jag. Hade faktiskt pluggat.


Vad har jag gjort i helgen?
I fredags... hmm... minns inte... :S Inget intressant antar jag
Lördag: gå på stan kort sväng med Jesper, prova fula mössor haha (A), jobba, få arbetsskador när man skär sig och såret bara MÅSTE blöda onödigt mycket! Sen cyklade jag till Uffel DUffel och rollade för första gången med grabbarna. Var lite småmysigt.

Idag: Övningskört!!
Hehe var kul att övningsköra! Gick bättre än jag trott! Inga kärringstopp här inte -hittade läget för starten direkt^^ Fick krypköra, göra u-svängar, växla upp till 2:an, och TVÄRBROMSA! Haha var kul, pappa drog efter andan hehe. Måste träna på en del småsaker, ville tex hela tiden köra för fort (A) Men kul var det!^^ Längtar tills nästa gång!

påminnelse till mig själv: DRA IN TAGGARNA!



Slutligen:
Vila i frid Daniel
Kände honom inte jätte bra
Men en skön typ var han allt
Blev alltid glad av att träffa honom i korridorerna och få säga "TJA BRORSAN!"
Trocaderokillen
Snäll...
Kan inte fatta att just han skulle dö
Det är orättvist
Får bevara minnena av honom och hålla de levande...
                               
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0