konstig morgon

Vill först börja med att säga att teatern var kul igår, lite ovant men ändå!
For till Jesper efter teatern. Var mysigt. Sov över också. Och det är efter det idag började...

vaknade av att Jespers föräldrar var uppe och stökade inför jobben. Tittade på klockan. 12?! Nä. Gick sömnig till vardagsrummet. Klockan visader 7. 30 minuter kvar. Trodde jag - tills den där idiotiska väckarklockan ringer 7.10 fast jag ställt den på 7.30! Blev jättearg! Jag försökte och försökte men klockan, som är analog, kände inte av att jag ställt den på halv. Tillslut betämde jag mig för att halvsova 20 min ändå.

Efter bara nån minut vaknar jag. Jespers mobil ligger i mitt rum! Jag ställer den istället. Skönt. Nu kan jag lugnt sova och veta att den ringer rätt tid.

Vaknar igen. klockan är 7.35 Jag hade bara drömt att jag ställde jesper mobil! Tokigt säger jag bara, kroppen försökte lura mig!

Cyklade till teg för att hämta skolväskan och allt. Tappar påsen med grejer på vägen. Kameran drattar i marken, och min trädrake med. den tappar huvet... Otur

Lektion sen. Nu rättare sagt.

Måste snart säga till jespers päron att jag flyttar till pappa.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: EMelieeeeee

    Ungdomsdag på lördak!!!! Du ska me tycker jag :) IN på msn me dig! Eller så kan du ju få ringa mig. Då blir mitt hjärta glatt hehehhe.

    2007-10-16 @ 17:43:17

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0