Mycket mycket mycket

Drogdag på gammlia, spännande va?
CANNABISSS
Men om man inte har planer på att bli narkoman då? Om man hellre gått skola för att slippa ha mer böcker som ligger i ett hörn av rummet och ger dig kalla kårar varje gång du passerar? Nä. Obligatoriskt.

Lunch fick man inte heller. (Om man inte räknar en liten hamburgare och en dricka som lunch då.) Men hästar äter inte sånt. De kräver mer!

Skönt att komma hem till lilla Hällnäs
Lekte med Lillan, får dåligt samvete av tanken på att jag kommer att vara "storasyster som kommer på besök en del helger" och inte "storasyster som finns där hela tiden"... Di väx ju som tokar när di jer si små! (okej min norrländska är inget alls men)
Det som stör mig är det faktumet att jag inte kan varva ner här heller. Har förvisso bara varit hemma en halv dag men ändå.
Iofs, efter att ha jobbat till 21.30 varje dag förförra veckan, kombinerat med skola, träning, lingonvecka och allmänd känsla av instängdhet är det inte konstigt att man blir lite >__^
Tur Jesper visade mig det där "berget" utanför centrum vad det nu hette. Kände mig härligt fri när jag blickade ut över stan i natten... Måste dit fler gånger, behöver frihet, trollig som jag är

Tappat bort mobilen har man också lyckats med. Där vet vi vart min hårt förvärvade lön kommer att ryka...
Tappat (och återfunnit) en sport-bh och skor hann jag också med, plus glömma t-shirt så killen måste komma cyklande som en tok med dom inför min träning! Tur man har en toppen kille som står ut med en fast man beter sig som en sur 3-åring.

Ny cykel har jag minsann fått av papi. Fin med kärringstyre som det ska va, den har skänkt mig stor glädje på morgnarna. Måste bara sätta fast en kudde på pakethållaren eftersom pojk'n skjutsar och skjutsas. Det är faktiskt jobbigare än man kan tro att bli skjutsad över härligt uppiggande trottoarkanter  och vägarbetsområden på en frostig, kall, fuktig pakethållare varje morgon!

Nya klassen
är mikkhet skönt! Sköna typer hela bunten. Enda negativa är att våra bärbara datorer (som alla utom jag fått, får den på måndag) i ett huj förvandlade 30% till riktiga geekande datanördar! -__-'
Är också numera känd som "JESPERS FLICKVÄN" bland min killes klasskompisar, creepy NS:are! Men vad gör man? Tänker för övrigt skämma ut honom på hans födelsedag hehe (drygt 3 månader kvar bara)

Fjällresa med killen + hans vänner till höstlovet står närmast i planeringen. Innan dess måste jag börja lägga mig i tid så nu är det buenos noches! (läser spanska btw)

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0