Första rondellen

Övningskörde med pappa idag!
Har bara övningskört 3 gånger tidigare, och då krypkörde vi bara, och det var väl... förra året nån gång... Men trots att det var ett tag sen så gick det riktigt bra. Körde på en VÄG den här gången (istället för parkeringsplats) woho!
Var riktigt lärorikt och roligt. Dock hade jag en irriterande tendens att stressa upp mig lite ibland och tabba mig (som när jag tex skulle göra en u-sväng mitt på vägen och blev stressad och gasade för mycket så bilen stannade mitt på vägen haha). Men men, man lär sig av sina misstag.

Pappa ska förresten boka tid för mig att klättra på Iksu... Borde vara glad men det är jag inte. Tur att ingen är här nu. Inte kul med en arg Samira. Vill inget hellre än att slå någon just nu. Men men. Det är inte alltid man kan träffa de man sett fram emot att träffa och så är livet. Men det är inte så mycket till tröst när man är arg. Nu ska jag sluta och hitta på vettigare. Kanske boxas på vår slagsäck. Vem vet...
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0