Tannbäckslägret

Bestämde mig i sista sekund för att fara på Tannbäckslägret (tradeition sedan 4:an).
Eftersom det är sent nu och jag ska upp tidigt kopierar jag bara det jag skrivit om lägret åt en kompis så fyller jag på mer sen.

Vi hade avslutning på lägret, och som jag berättat tidigare så är det tradition att slänga i folk i älven och blöta ner så många man kan. Efter lite hjälp lyckades jag bära ner en liten grabb på 13 bast till älven och slänga i honom och på så vis få ut min hämnd för att han dragit upp knuten till mitt bikiniband igår (någon måste ju lära pojken hur man behandlar en tjej!)
Dessvärre slutade det med att jag själv åkte i... och inte en gång - utan FEM!

Sista gången jag blev islängd var jag lite less på det och försökte hålla fast Christoffer som bar mig så han också skulle dratta i, vilket resulterade i att han halvt tappade mig så jag slog i bryggkanten lite.

Så jag har nu en supercharmig svullnad på ena benet !

Dessutom halkade jag i duschen igår, så jag är allmänt blåslagen. Men jag lever och mår ändå.

Ska sova nu, god natt sov gott!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0