Berättelsen om hur ett fyllo snodde till sig en kram

Begriper inte hur allt kan hända mig!
Jag är på väg hem på natten när en kille som pratar i telefon kommer gåendes mot mig.
Plötsligt avbryter han samtalet:
- Du vänta... Hej!
- Eh....
- Känner du inte igen mig?
*Tänker febrilt för att komma på vart jag sett honom*
- Vänta nu, är det Tommy?
Han: Tommy Nilsson?
 - Inte vet jag vad han hette i efternamn... pdol?
Han: Jaa!
- Haha jamen varför skakar vi hand då?, säger jag och ger honom glatt en kram.
Vänta nu...
I samma sekund inser jag att det inte alls är Tommy utan en total främling som är full!

Fortsätter färden hemåt när jag passerar två tjejer. I samma ögonblick får jag sms och ett högt "Billy, I'm HOOOME" hörs! (Eriks psyko-inspelning som jag har som signal XD)
Tillslut går jag förbi några poliser som pratar med några ungdomar, och tror ni inte att samma sak händer IGEN!
Hahaha stackars människor måste ha trott att jag var psykopat eller nåt!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: My

    Hahahhaahhaha !

    Så jävla illa, Samira XD /asgarvar/

    2009-08-18 @ 14:55:41
    URL: http://ameblo.jp/mypsilon/
    Postat av: Jens

    Han är creepy, och du är också lite creepy som kramar någon du tror du känner som du i slutändan inte ens har träffat? :p



    Ja men media gör bara svininfluensan till en stor grej. Snart kommer det väll att Coca Cola ger 5% mer chans till att få cancer. Vaccinera er nu mot coca cola cancern!

    2009-08-18 @ 18:26:44
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Linda Q

    haha =)

    2009-08-18 @ 18:54:13
    URL: http://lindaq.se
    Postat av: Andreas

    hahaha du råkar ut för allt roliga äventyr du :D kan ju själv säga att jag har kommit hem från ett väldigt roligt äventyr :D Du får förhoppningsvis ett vykort efter helgen eller kanske imorgon/idag (fredag)

    2009-08-21 @ 01:10:53
    Postat av: Becca

    Hahaha sååå himla underbart :D :D ! Det bästa jag sett ;D ÅÅåå den filmen är så minnen från nyåååååår. "Billy Im hoooome" :D :D :D

    2009-08-24 @ 23:46:36
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0