Hurra för bra vänner!

Smsade just Peter:
Ah!! Hjälp mig!

10 sekunder senare ringer han mig:
- Vad är det som har hänt?

Hoppsan! Förvånad över att han ringer inser jag att smset kanske var lite överdrivet. Blir tyst någon sekund. Och skäms.
För i själva verket var jag bara desperat eftersom mina jämnåriga kusiner stack idag. (Vilket blir rätt ensamt om man umgåtts dagligen i över en vecka.)
Så: Duktig Peter som ringer. Dum Samira som får folk att ringa i onödan.
Tur att han inte gjorde något superviktigt i alla fall.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Peter

    Svar; hahahaha vaaaaaa?! :o



    ledsen att jag bara smällde igen mobilen utan att säga hejdå men jag blev utskälld av vaktmästaren på bion :p

    2009-08-17 @ 12:56:12
    URL: http://westmountain.blogg.se/
    Postat av: Jens

    Bad boy av Peter och ringa inne i en biograf. Hatar folk som bara pillar på telefonen så displayen lyser upp :p



    Snelugg is the shit! Du färgar hemma va? Tänkte det är ju snordyrt hos frissan :p

    2009-08-18 @ 18:27:57
    URL: http://kizzm0.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0