Please don't stop the music

Lättnad!
Presentationen sitter och resten av rapporten hinner jag lätt klart med i morgon.
Sitter och eggar diverse dansmusik nu, känner hur kroppen bara vill ut och dansa! (Utan kladdande killar dock)
Skulle lätt dra till sommardroskan om jag hade mer pengar och någon att fara med ;D

It's gettin late
I'm making my way over to my favorite place
I gotta get my body moving shake the stress away

Please don't stop the music
Mhmm

På tal om dans så kollade jag danskurser idag och konstaterade att dom höjt priserna (inget för under 1000:-) på balettakademien. Istället hittade jag HIP HOP CONNECTIONS hemsida där det bara kostar 750kr! :D När det är så billigt borde man nästan börja  dansa 2ggr/vecka.
Blir i så fall hip hop/newstyle och locking. Videos på olika stilar hittar ni här om ni är nyfikna.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0