Rastlös

Har varit i stan en dag och är redan rastlös.
Pratade i telefon med erik och lyckades stå emot "stan-suger" attityden. Trodde jag. Men sen kom det som en baksmälla.
För vad gör man när alla är utomlands eller upptagna? Hade verkligen sett fram emot att komma hit igen och hinna göra lite kul innan skolan börjar. Tyvärr glömde jag att Minerva-barnen börjar imorn och att resten är bortresta. Har inte ens Erik att låtsasgräla med.
Begriper inte hur jag ska klara läsåret utan varken Anton eller André.
Fy för stan.




Saknar

Sure we can dance ;D
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Gabban

    Men ååh, fast nu är det bara ett år kvar! Du fixar det!! :)

    sv:Haha, jaa!

    Tack Samira! Haha, det är bara att säga till ;)

    2009-08-17 @ 21:37:31
    URL: http://sandigt.blogg.se/
    Postat av: Nanna Nilsson

    Hej kul blogg!Hoppas du får en bra vecka, vad du än tar dig för! :)

    2009-08-18 @ 14:49:16
    URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
    Postat av: emelie öberggggggg

    nämen :) jag saknar dig med! säg till nästa gång du är i hällnes

    2009-08-20 @ 12:11:07

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0