Hej då

Efter visst trixande är jag äntligen klar med allting!
Nu återstår bara väntan, och förhoppningsvis även lite sömn.
Men först ett hej då: hoppas att alla får ett jättebra jullov med massa roliga saker att berätta när jag kommer hem!

Vill också tacka alla för erat stöd, alla samtal, allt peppande och alla gåvor. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er, skulle nog ha dött av nervositet haha

Mest av allt borde jag tacka mamma, pappa och Siv för att dom släpper iväg mig utan att drabbas av fullständig panik (åtminstone har ni dolt det bra), kram på er!
Och tack Jullan för den fina julklappen, sötast ;)

Kommer att sakna alla där hemma, skicka gärna ett sms eller mail då och då så jag vet att ni lever. Vykort skickas till:
Samira Nygård
c/o Watoto Wa Baraka
P.O.BOX 75306 - 00200
Nairobi
Kenya


Förhoppningsvis kommer jag även att kunna skriva nåt blogginlägg, så håll utkik!

-->PS! Kom ihåg att rösta så jag vinner 2000kr till barnhemmet, rösta här!<--




Avslutar med den här bara för att jag ser så lycklig ut

Bye Sweden!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sandra

    hejdå! tack för att du ringde.... åh haha nu vill jag nästan sätta mig ner och böla.. är jätteglad för din skull men allt känns overkligt och jag vet inte hur jag ska tare.



    puss och kraaaaaaam

    2009-12-15 @ 23:19:32
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: kristina

    ååååhhh samira! du kommer göra sååå stor skillnad! åhhh... jag skulle verkligen vilja följa med dig! jag verkligen önskar att det blir hur bra som helst med allting och att du ska känna dig trygg!

    åhh, underbara du, tack för din fina kommentar och jag ska be för dig och för resan och för alla du kommer möta!



    åhh, glöm ALDRIG att Gud är med dig! stora kramar!

    2009-12-16 @ 01:53:49
    URL: http://duhadetiid.blogspot.com/
    Postat av: frida

    nä va söt bild ;D

    2009-12-20 @ 15:16:21
    URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0