Superwoman

INTENSIVT!
Idag har jag:
  • Besökt Sofis klass. De gjorde superfina julkort som jag ska ge till barnhemmet!
  • Handlat julklappar till barnhemmet för 600kr! :D Fick 250 kr av min faster + ca 150 via insamlingsbössan.
Bästa var ändå Clas Ohlson. Fick 100kr av en helt främmande kvinna, tack till henne! Och tack till Clas Ohlson som bjöd på 6 av böckerna. Underbart!
Inhandlat totalt:
- pärlor
- pysselgrejor
- fotboll
- bindor
- pussel
- 20 anteckningsböcker
Har säkert glömt nåt nu men. Skulle lagt ha upp bild på allt om mobilkameran funkat...
  • Fått RIKTIGA snickarbyxor att ha när jag snickrar på barnhemmet! Längesen jag blev så glad över en julklapp. Hoppas att jag blir mer händig nu också haha
Utöver det så har jag spenderat senaste timmen med att tvätta kläder och packa. Är orolig att allt inte ska rymmas (har ju fått en hel drös med fina leksaker). Fattar inte hur mycket man får ta med sig. På flygbolagets hemsida står det 2 x 20 kg. På min e-ticket står det 30 kg. Måste ringa imorn. Om det blir extratillägg måste jag ev. lämna en del leksaker hemma tyvärr. Håll tummarna!

Ska sova nu. Har ont i halsen och är slut i hela kroppen efter dagens shopping.
Gonatt!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sandra

    oooooooh men tell me! var du hos sofi? :D

    2009-12-15 @ 16:44:51
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0