En lugn kväll

Tack vare det perfekta ovädret igår ägnade jag mig åt att baka muffins. (Jag säger perfekta ovädret eftersom det var det om man vill mysa inne utan att få dåligt samvete.) Och det blev ohyggligt mycket muffins, tillräckligt för ett helt år om jag skulle äta allt själv; 3 plåtar med underbara chokladmuffins och hallonmuffins! Så nu har jag något gott att bjuda gäster på ett tag framöver!
Resten av kvällen spenderades hemma hos Anton med han, Ulrik och Daniel. Vi såg Changing lane. Riktigt bra film om man har ork att se något lite djupare än pussinuttiga hollywood-filmer. Hann också med att käka chips och be tillsammans. Så otroligt skönt. Måste göras oftare!

Idag har jag varit duktig och gjort ingenting förutom att jobba gratis åt André på lekbiten. Tror bestämt jag ska dit imorn och överraska med muffins hehe

Sen har jag också hunnit vara hemma några dagar i Hällnäs:




Spelade badminton med en kusin Sam





  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Jens

    Muffinsarna lät goda , vore inte fel ;D



    Jo blir väll party med syster isf & papi (A)



    Ja, nog hade man spöat sin unge! Nej men.. Det är en rätt kul reklam, få som är roliga nuförtiden :p

    2009-07-22 @ 16:31:40
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Peter

    Bjussa på muffins du!

    2009-07-23 @ 21:48:15
    URL: http://westmountain.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0