Bad update

Har varit dålig på att skriva här ser jag, saknar väl orken. Har varit en hel del inför musikaluppvisningarna, har 2 i helgen och en nästa helg. Börjar bli nervös, drömde t.o.m. att vi hade uppvisningen: där stod vi, strålkastarna  var riktade mot oss - men vi kunde ingenting! Huvva... Blir skönt att få det bortstökat så man får mer tid över igen.

Tog mig dessutom i kragen och tränade idag (behövdes verkligen, har bara tränat 2 gånger på 5 veckor)!
Känns dock som att jag inte kommer orka träna så mycket mer nu när man kan vara ute, funderar på löpträning. Känner mig ju lat i jämförelse med pappa som springer ca en mil utan problem(!)

Toklängtar till sommaren nu! Och uppriktigt sagt har jag väl börjat ta lov redan nu eftersom jag ägnar tiden åt helt andra saker än plugg... som att planera. Vill paddla med både Viccy och Sandra, fara på massa spontana utflykter och vara ute hela nätterna, ägna dagar åt att bara lata mig, bada, fixa moppen (ska göra det snart så jag slipper ta buss hem), grilla och fara på Lappis! Sen tänker jag inte bestämma mer utan ta dagen som den kommer, tycker spontana grejer är roligast :D Dessutom har jag fått sommarjobb på en uteservering, perfekt för mig som vill vara ute och jobba med människor!
Kan inte låta bli att egga den här  http://www.youtube.com/watch?v=PM7FCypRKR8
Måste vara för att jag förknippar den med Jonzzas bil, sol och nedvevat fönster haha^^

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: GABBAN

    åååååh,jag vill också ha lov!!!! :) OCH SOMMAR

    2009-05-10 @ 15:12:49
    URL: http://gabbaan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0