Kärringfötter

Ligger i sängen med mini-elementet på full gas. Till sällskap har jag mina djupfrysta fötter, dom är rysligt bra på att hålla mig vaken. Hörde nån gång att finns speciella sockar för folk med dåliga fötter som jag, dvs med typ död blodcirkulation. Termostatsockar tror jag det hette. Men det är mest för kärringar. Och jag är för stolt för att gå omkring i kärringsockar. Som om jag hade kärringfötter eller nåt.


Vet inte riktigt varför jag valde den här. Kanske lite för att jag tycker den var småkonstigt rolig. Kanske för att jag nästan kan relatera till den. Men mest för att jag tanken på den (o)lycklige killens min om jag någonsin skulle göra som kvinnan på bilden får mig att skratta högt!
*Inser att jag måste testa nån gång*
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Becca

    Hihi! :D



    Vi orkade inte baka cupcakes igår, vi gör det på onsdag istället :P

    2009-11-05 @ 11:10:04
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
    Postat av: sandra

    sv: jag har suttit och pillat lite på en design till dig, kan lägga upp den på din blogg senare idag så kan du komma med ändringar och fler idéer :)) men du jaaaaa! kan vi kanske ses på lördag eller söndag nu i helgen? :) kram

    2009-11-05 @ 12:46:02
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: komenterarN

    HAHA men, jag äger typ bara termosockar, DOM ÄR BÄST!! nu har jag lite ångest för du fick mig att känna mig gammal...



    visste du??.. jag är ASRÄDD för döden samira! enda sedan jag var liten har jag fått döds-ångest-attacker. skämtar inte! går inte att förklara. det är VÄRRE än sena drag. gör ont i själen!



    anledningen till varför jag skriver asmkt komenterare är för att jag har inget att göra och jag är inte trött hihi. plus att jag ska va hemma imorgon för jag är förkyld. men den största anledningen är nog för att ALLT som du skriver känner jag igen, kan relatera till och det värsta är att vi tänker på samma sätt. så det känns som om du sitter mina tankar i ord. det är frääänt. haha

    2009-11-13 @ 00:51:08
    URL: http://vicence,blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0