Alla som vill ha vykort från USA räcker upp en hand

För de som har missat (skulle inte förvåna mig om jag glömt säga det till nån stackare haha) så ska jag till USA nu på fredagmorgon. Börjar bli nådigt nervös nu. Är livrädd att nånting ska gå fel. Har hört att de är rysligt stränga på flygplatsen, och då är det inte lätt att tänka klart... kan se det hela framför mig:
Gross armored security guard: Mirzaei, what kind of name is that?
Jag: Eh...
- Are you related to or know anybody who has been involved in terrorist related activities?
- Yes, I mean NO! Or ehh what was the question again, can you repeat it please?
Nä hugaligen för beväpnade vakter! Om inte det så går väl något annat snett. Sen sitter jag där på flygplatsen, kanske några månader, eller år, tillslut känner alla igen mig - precis som i Lost in translation... Nä nu skenar min fantasi! Det ska gå bra.
Iaf: de som vill ha ett vykort från USA i brevlådan får skicka sin adress till mig :)


John Bapst, skolan vi ska gå på. Mysigt eller hemskt?

Utöver det så ska jag även ta en tripp till Uppsala och Hallsberg så fort jag anläder till Arlanda, ska nämligen hälsa på Uppsalas skönaste grabbar och skönaste Hulken i Sverige! Blir hemma fredag morgon v 44, lär va sliten men lycklig haha
Nu äre sängen som gäller!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Becca

    ååå så himla kul!! :D

    perfekt att kjolen passade! du får ha det galet bra! :D kraaaaaaaaamaar!

    2009-10-14 @ 22:09:49
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
    Postat av: Ulf

    Wtf!?!? vad hände med afrika??? :S

    // stackaren som blev glömd

    2009-10-15 @ 17:32:43
    Postat av: Samira

    Ulf: oh jag glomde visst saga! Vi ar USA pa klassresa, stannar till 25 :) Afrika blir 16/12 - 12/1

    2009-10-19 @ 00:10:23

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0