Uppdatering

Har många bollar i luften just nu...
Jobb på Balder i morgon (de som är 18+ får gärna komma förbi och säga hej), fredag och lördag. Ytterligare vaccinationer i morgon bitti, känner tagen! Usa fre nästa vecka, galet!
Sovdags nu iaf hinner inte skriva mer,  gonatt!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Becca

    Galet så kul att resa!! :D USA.



    Jo haha ibland hjälper det att se kort ut. Han som var med när jag fick problem med bilen sa att jag fick fråga om hjälp för att jag såg mer "liten och söt" ut än vad han gjorde XD hahaha, bara för att jag är kort (A) När ska du komma och prova kläder hos mig då? Bara att ringa någon dag och komma hit

    2009-10-09 @ 12:27:56
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
    Postat av: Becca

    Jag slutar 14.40 mån och tis. :) sj?

    2009-10-09 @ 19:54:04
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0