Segpropp

Har haft fullt upp med diverse saker i veckan, eventuellt skriver jag var det rör sig om i övermorgon. Då kommer förhoppningsvis även lite bilder från helgen och ett inlägg om gårdagens salsa med Peter! Ska också berätta om varför kristna borde vara med i pride.

Men från framtiden till nuet. Har haft en kort skoldag. Är verkligen skönt att ha mindre späckat schema i 3:an. Blir ännu bättre till vårterminen: då kommer jag i snitt ha sisådär 2 lektioner/dag med världens hål emellan. Har redan nu bestämt att utnyttja hålen till skolarbete så jag kan vara helt fri efter skoltid! Förutom det så slipper jag också stressa :)
Men nu närmast måste jag åtgärda ett brådskande problem: min biologibok saknar 12 kapitel (!) vilket gör det smått omöjligt att plugga till provet på torsdag...
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0