Svar

Här kommer svaren från frågestunden:

Kan du tänka dig/vill du bo i Uppsala när du gått klart gymnasiet. Om inte WHY? :)
Jag kan definitivt tänka mig bo där i framtiden! Tycker det är en jättemysig, charmig stad. Men först vill jag gå bibelskola ett år och sen ägna tid åt familjen. (Dessutom älskar jag Umeå för mycket just nu, men när alla vänner flyttat så.)

Om jag säger Träd.. Vad är det första du tänker på? :D 
Sjumilaskogen... och Hällnäs (byn där jag är uppvuxen).

Är det du som håller i paraflaxet på din headerbild?
Nej jag var ful, snodde och redigerade bilden från google heh

Varför ska man ragga på dig, vad vinner man det alltså?
Krossad självkänsla? Nä, men jag tar aldrig folk som raggar seriöst.. Samma sak med komplimanger, är usel på att ta åt mig. Är lite som en tjej ur en komedi: skrattar killen upp i ansiktet när han kommer med gulliga komplimanger, tills jag inser att det var allvarligt menat...

Och så den klassiska - är Anna Book halvfull eller halvtom?
Haha vad är de för fråga? Hon är inget av det :)

Har du någon förebild x2?
Har aldrig tänkt på det... Men Jesus. Och Anton, för att han är så bra på att älska folk för vad dom är och inte dömer andra.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Något där jag får utlopp för min kreativitet. Innan dess vill jag volontärjobba igen.

Vart skulle du helst vilja åka om det vore gratis att resa?
Australien! Har alltid velat dit, eller road trip i USA.

Favoritdisneyfilm?
Oj svårt.. Alladin eller lejonkungen. Älskar alla gamla disneyfilmer.

Hänger du med på promenader mitt i natten i sommar ?
Självklart! :D

Vad gör du om 5 år ?
Jobbar med biståndsprojekt i Afrika.
...eller så bor jag i en mysig lägenhet, har vänner på besök 24/7, reser och träffar familjen.

Vilka olagliga saker har du gjort i ditt liv?
Ehm. Fuskat i kortspel? Druckit alkohol innan jag var 18? (Är rätt snäll som ni ser haha..)
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: MYMiC

    Härliga svar :D

    Det var roligt att du hade en frågestund, Samira ^^

    2010-04-24 @ 16:48:07
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: kristina

    jag håller med! roligt med frågestund! :)



    sv: åh. tyvärr blev det inget häfte :( det skulle ta alldeles för lång tid att fixa! förresten läste jag upp dina citat till min mamma, och hon ba "men åh.. vad fint, vem var det som skrev det?" :)



    och tack så mycket för din komentar! så glad jag blir att jag kan få inspirera! :D

    2010-04-25 @ 12:53:05
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: Marielle

    Tjoho! roligt med svaren ^^

    2010-04-25 @ 13:14:55
    URL: http://admiratio.blogg.se/
    Postat av: Gabban

    kul med frågestund :)



    sv: Jag var och träffade björn och massor av andra osm bor därnere! Helt underbart var det! :)

    2010-04-25 @ 19:00:10
    URL: http://sandigt.blogg.se/
    Postat av: Stina

    Det var på Go! :D

    2010-04-25 @ 19:26:39
    URL: http://theshiet.blogg.se/
    Postat av: Freddie

    jag har nog nästan 30 kusiner .. i alla fall 15...



    hoppas din kväll blir bra o att du kan leva den som i en saga :)

    2010-04-25 @ 22:24:57
    URL: http://freddiehigh.blogg.se/
    Postat av: amanda

    Sv; Åh, ja, det är underbart med fart :D Nja, det är min brors! Jag är inte delägare.

    2010-04-26 @ 00:18:12
    URL: http://destroytherunner.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0