Londondrömmar

Läste just Rebeccas blogg. Hon flyttade till London i höstas och jobbar bl.a. på Odeon (jättestor biograf där de visar alla stora premiärer). Av nån anledning slutar det alltid med att jag sitter och drömmer mig bort efter att ha läst hennes blogg. Allt verkar så spännande där! Massor med affärer som inte finns i Sverige, människor, kultur, vackra byggnader, kaféer, liv och rörelse.
Blev sugen på att bara boka en sista minuten biljett, ta mitt pickpack och dra.
L-O-N-D-O-N. Jag ska dit. Nån gång.


  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: marielle

    London är överskattat! :P bodde där i 3 veckor, och varit där på semester en gång. Smutsig stad :P haha

    2010-12-04 @ 13:43:49
    URL: http://twistedminded.blogg.se/
    Postat av: becca

    Hihi vad söt du är! London är underbart! Det bästa är att det finns så mycket att göra. Folk har underbar dialekt och engelska är alltid kul. Alla är så artiga och det finns mycket att uppleva. Väldigt fräscht med alla parker och allting.



    Kan väl hålla med lite grand om vad Marielle sa att London är lite smutsig i alla fall med typ bilavgaser. Men vilken megastor stad är inte smutsig?



    London är inget ställe jag skulle vilja bo hela livet. Men det är lätt värt att besökas, Och komma tillbaka till.



    Hoppas allt är väl med dig! kramar

    2010-12-06 @ 12:53:22
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0