Visumansökan - check!


Äntligen klart! Nu återstår bara att ta ett godkänt foto och REK posta alltsammans.
Som ni ser är det till Indien jag har ansökt. Där kommer jag att spendera ca 3 månader (14 feb-5 maj) i det sagolikt vackra Dharamsala. Hoppas nu bara att jag fyllt i allt rätt så att jag blir godkänd!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Evelina

    Sv: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir! :D Jag har faktiskt inte tänkt på att göra designer till andra och har inte riktigt koll men om jag skulle ha tid över så kan jag nog höra av mig. Kostnader beror helt på hur avancerade man vill ha dem o.s.v. men jag ska tänka på saken :)

    2010-12-29 @ 19:24:05
    URL: http://earlysunsets.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    gaaalet spännande samira ^^

    så himla kul för dig :D

    2011-01-02 @ 15:22:34
    URL: http://mymic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0