Pirr i magen

Har börjat få ordning på rummet nu - kan äntligen se golvet! Det är grejer det.
Nu fattas bara sekretären i mitt liv. Måste verkligen förbi myrornas och spana. Därefter blir det att bygga/köpa ett nedfällbart skrivbord. Smacka på lite magnetfärg så har jag en anslagstavla också. Perfekt!
Lägger upp bilder när rummet är klart, tror det kommer bli super!

Utöver att stöka i rummet har jag också hunnit jobba i helgen. Vet inte vad som hände med mig, sa ingenting rätt!
Kund: Jag skulle vilja vara så besvärlig och be om min jacka, tänkte röka lite..
Jag: Heheh det är lugnt - rök på du!

Sen är det alltid lika kul med komplimanger. Fast ibland blir man osäker...
Kund: *studerar mitt ansikte noggrant* Du ser ju bra ut för å va tjej!
Jag: ...Tack?

Tummen upp för roliga arbetspass haha!

Till sist vill jag tipsa om Medina – Sagoland, är helt fast i låten. Perfekt att mysa till.

Nu kallar sängen. Ska njuta av några dagar hos familjen, blir skönt.

Bjuder på bilder efter klippningen för er som inte hunnit se:

Före


Efter



  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Lona-tävling på bloggen!

    :)

    2010-03-04 @ 15:35:20
    URL: http://lonatrogen.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    Hahaha, så klockrent! xD



    Alltså efterbilden på dig är så fiiiin _

    2010-03-04 @ 19:39:47
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Becca

    Hahah skönaste komplimangen du fick på jobbet då!



    Svar: Det är hemskt när man inser att det kan gå så illa av stress och press. Man måste verkligen lugna ner sig!



    2010-03-06 @ 13:23:20
    URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0