PIC EXPLOSION

Har kommer den utlovade bildbomben (battre sent an aldrig, right?):

Vattenfallet som vi besokte nar vi hade picknickarnas picknick.


Picknick-day vid floden med barnen. Mycket stoj, bus - och BAD!
Japp, arets forsta dopp. (I smaltvatten direkt fran bergstopparna...)


Har ar forklaringen till varfor jag plotsligt har
borjat uppskatta morgonpromenader.


.....ser ut som att jag misslyckas med bildbomben igen, maste namligen rusa nu.
4 bilder pa 40 min - jag forsokte i allafall! (Skam den som ger sig!)

Aker till for ovrigt till Goa pa tisdag, sen Sverige 5:e maj - nedrakningen har borjat!
SES och HORS snart!


  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sofi

    woooooow! :)

    2011-04-21 @ 11:57:24
    URL: http://soflun.blogg.se/
    Postat av: sandra pahlm

    underbara bilder, rena drömmen:) kramis, längtar efter dig<3

    2011-05-18 @ 16:03:17
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0