Stek pa GOA

Japp, ni laste ratt. Har varit pa Goa sen onsdags, och bonnbrannan ar redan historia (hah)!
Kandes som att komma till himlen nar vi anlande till omradet: mysigt, frascht och knappt 100 m till stranden!
Ar riktigt skont att fa koppla av, ha en riktig inomhustoalett, en skon sang och en normal dusch istallet for en hink vatten. Manniskorna ar goa, stranden fin (proppad med gubbar som vill ta kort pa en... mums) och vagorna galet stora. Kort sagt: allt ar bra.
Lyckades dock tappa mobilen igar, sa om ni ringer och en indier svarar far ni garna halsa fran mig att jag garna vill ha tillbaka mobilen ;)
Det var allt for nu, anlander till Sverige 5 maj 23.40 om jag glomt namna det.
Adios!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    DET LÖSTE SIG! min chef på äpplet rekommenderade mig till ICA:D så ska jobba där heltid i åtta veckor i sommar, wihooo!! men vi ska träffas!!! du måste berätta ALLT om indien:D vill veta allt allt allt. och så måste vi ta vår omtalade paddlingsresa i sommar ffs! SAKNAR DIG!

    2011-05-13 @ 11:01:01
    URL: http://vicence.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0