30 min - INDIEN

Sista inlägget nu!
Om 30 min åker jag från Arlanda till Indien.
Anländer till UMU-basen i Dharamsala kl. 01.30 på onsdag morgon.
BYE! :D
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Har läst dina resekompisars bloggar och sett att ni trots allt kommit fram men att det varit en ganska spännande resa =)

    Hoppas du har det bra och att du trivs med utsikt, land och vänner :)



    Saknar dej Samira och önskar dig det absolut bästa den här veckan!

    2011-02-17 @ 12:52:15
    Postat av: Samira

    Tack sa mycket! Jag njuter och har det bra. Men du far garna skriva namn? :)

    2011-02-21 @ 14:39:36

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0