Ett skratt loser alla problem

Det roligaste med utlandsresor ar alla problem man stoter pa.
Ta vara toaletter t.ex: forsta gangen vi skulle spola borjade den lacka, och strax plaskade vi runt i en ocean till golv.
Toa nr 2 lackte inte som tur var. Istallet var den for klen, sa vara sota sma kottar spolades inte ivag... Ni vill inte veta vad vi gjorde for att fixa det...

Nasta utmaning var kylan(!) Vi hade blivit forvarnade om att det skulle vara kallt - men att det bara skulle vara nagra grader varmt och fukt som gav konstant gashud var vi inte redo pa. Den flera cm hoga springan under dorren gjorde inte saken battre. Under natten skulle jag upptacka att jag inte hade mer klader att ta pa mig. Hur kunde jag inte ta med tjocksockar till INDIEN...? Haha!

Som tur ar har vi kunnat skratta at det mesta, precis som det ska va!

Hoppas att ni har det riktigt bra dar hemma.
En stor kram till er!


  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0