Nytt år - nya förväntningar

Klockan slår tolv.
Det gamla året är förbi.
Alla upplevelser, känslor och händelser - allt hör nu hemma under år 2010 - det förflutna.
Istället  lämnas plats åt det nya. En nystart.
Chanser att lära sig av det gamla, utvecklas, förändra.
Chanser att förverkliga sina drömmar, att våga, att ge sig ut i det okända.
Det finns så många möjligheter!

Även om jag inte vet vad detta år kommer att bära med sig, jag vet inte ens vad jag ska göra efter skolan, så ser jag fram emot det! För ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag hur otroligt mycket livet har att erbjuda. Det finns så mycket att upptäcka, att fascineras över, att lära sig av och att glädjas över.
Alla överraskningar, motgångar, människor, skratt, alla tunga perioder som man tar sig igenom för att äntligen se ljust på tillvaron igen - kort sagt LIVET, är så himla... otroligt fantastiskt! Men nu hamnade jag på ett sidospår märker jag...

....så:
NYÅRSLÖFTEN.
Brukar i vanliga fall inte sätta upp nyårslöften, mest för att jag inte haft något vettigt att lova mig själv tror jag.
Men i år tog jag mig tid att klura ut 6 löften:
- Lära mig franska (grunderna)
- Förbättra mitt självförtroende, tycka om mig själv lite mer
- Motionera regelbundet (minst 2 dagar/vecka)
- Lära mig gå ner i spagat
- Lära mig att inte stressa upp mig
- Ta körkort

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Sara

    Hej :) lycka till med dina nyårslöften, jag kanske snor några rent av ;) saknar dig men jag hoppas du har kul! Kram Sara

    2011-01-05 @ 00:04:23
    URL: http://sarisen91.bloggplatsen.se
    Postat av: marielle

    mitt löfte e oxå körkortet! och gå ner i vikt :p och typ kunna bli vigare.. så blir ett fullspäckat år ;) eller vill ju ha bra slutbetyg med så :p

    2011-01-06 @ 23:50:58
    URL: http://twistedminded.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    Fy vad härligt! Du har verkligen rätt inställning :)



    Superroliga och bra nyårslöften även :D Kram kram <3



    /My

    2011-01-19 @ 12:06:06
    URL: http://mymic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0