För bra för att ta slut

Är överväldigad av känslor just nu.
Har precis sett 'Nyckeln till frihet' för första gången.
Så otroligt bra. Handlingen, karaktärerna, allt. 
Vill inte att den ska vara slut.
Vet inte vad jag ska göra av alla känslor såhär efteråt. Kan inte släppa den. Känslomänniska som jag är lär jag ligga och tänka på den hela kvällen. 

Vissa filmer är för bra för att ta slut.

Ja, jag vet att i princip alla har sett den.
Men till er som är lika sena som jag:
se den!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Hanna

    Åh, det är ju typ en av de finaste filmerna som finns! Kände precis samma som dig efter att ha sett den första gången. Satt mellan två sovande personer och stirrade rakt fram i typ tjugo minuter innan jag kom mig för att stänga av tv:n. Jättefin film verkligen <3

    2011-08-21 @ 02:47:31
    URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
    Postat av: Lovisa

    Jag har också sett den, den är jättebra! Såg den i skolan i 3an i gymnasiet, gissa om jag inte satt längst fram och grät hahaha... Jag är också väldigt mycket känslomänniska, krävs inte mycket för tårar/glädjetårar om man säger så x)



    Sv: Jaså, vilken tur :D Ämnesomsättningen förändras ju också med tiden så =)

    2011-08-24 @ 11:00:21
    URL: http://lovisadreyer.blogg.se/
    Postat av: Georg Hendrix

    Vad var det för smygare du gjorde på min blogg? :D



    Klart man sett "Nyckeln till Frighet". Jag såg den relativt sent också, men det är jag glad för. Jag tycker att vissa filmer kräver en viss mogenhet för att uppskatta fullt ut. Att kolla på gamla Jimy Carrey rullar, Back to the Future- eller Starwars-filmerna kan man göra i princip när som helst. Det är ganska lättsmälta filmer som de flesta skulle hänga med i. Nyckeln till Frihet är ju däremot en väsentligt lugnare film med högpunkter utöver åka skateboard i framtiden eller åka runt i en hundbil. Det är en given favorit i min samling och igen.. jag är glad att jag var 20 (+) när jag såg den första gången, hade jag varit 14 år så tror jag inte jag hade uppskattat den fullt ut :)

    2011-09-02 @ 18:46:58
    URL: http://georg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0