Okänt, and I like it!

Hemma i Sverige igen (kom egentligen 5:e men har inte orkat blogga).
Konstigt att vara tillbaka på Götabro där allting började. Nu är man inte här för att förbereda sig inför praktiken längre.  Knäppt.
I stället är det dags att sätta igång med något annat: LIVET.
Längtar verkligen!
Komma ur bubblan, sätta igång, lyssna och se vad Gud har för planer! Kan knappt vänta!
Det finns så otroligt mycket jag vill testa på och göra: resa, lära mig fota, börja måla, träffa nya människor, börja sporta - typ volleyboll och badminton, kunna flytande spanska (har sökt in på en kurs - så snart är jag där ;D) och tusen andra saker.
Men en sak i taget. Närmast blir det två veckor till på götabro, sen UMEÅ 2:a juni! LÄNGTAR!!! (Missbrukar utropstecken nu, jag vet, men jag tycker faktiskt det är okej att missbruka det här.)
Sist men inte minst: körkort!

Vi ses och hörs snart!
Har förresten fått låna mobil, så nu är det fritt fram att ringa och spamma bäst ni vill ;)





  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Mamma Solveig

    "Det finns så otroligt mycket jag vill testa göra" och det första du skriver är: resa. Trodde du hade vid det här taget testat det. En Malta resa, en till USA, spanien och Kenya och så Finland och en del Sverigeresor. Har jag glömt nåt?

    2011-05-17 @ 20:25:24
    Postat av: sandra pahlm

    ja absolut det måste vi göra!! jag tar nog mitt körkort snart också:):)

    KRAMAR

    2011-05-19 @ 21:46:25
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: kristina

    SAMIRA!! <3 <3 åh vad vi ska umgås i sommar!!!! tänk alla roliga grejer vi ska hitta på. måla, sy, prata, drömma, vara på äventyr, fota, vara spontana, vara på filmkvällar, på bönekväller, fika, baka, picnicka. längtar galet mycket efter dig min kära kra vän!

    2011-05-24 @ 22:42:22
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: Andreas

    Underbart att du hade en sån underbar resa! Välkommen tillbaka till sverige! :)

    2011-05-28 @ 09:08:32

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0