Dagens tips!

Trots att jag själv inte är något större fan av facebookgrupper så finns det en grupp som faktiskt är värd att tipsas om:

SKJUTSGRUPPEN
(<- klicka på namnet så länkas ni vidare till deras sida)

Tanken med gruppen är att komma i kontakt och samåka med andra som ska samma sträcka, så sparar man både pengar och miljö. (Dessutom är det ju bra mycket roligare att ha sällskap än att sitta ensam bakom ratten, nya kontakter skadar ju aldrig. Det finns t.o.m. folk som fått jobb eller blivit tillsammans tack vare samåkning!)

Har själv samåkt ända från Örebro-Umeå. Goa grejer det!


Så GÅ MED, och sprid gärna vidare - ju fler vi är desto bättre möjligheter till samåkning!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: E

    Kontrar med lite mer reklam ;)

    Svenskaspel.se (Där vinner man pengar, jag vann 500 idag :D :D)

    http://www.redcross.se/teman/tsunami-japan/ge-en-gava-till-japan/ (valfritt naturligtvis :p men jag valde det idag eftersom jag hade lust hehe.)



    Om du har tråkigt en lördagskväll, då är detta något för dig :) hihihi

    2011-10-08 @ 22:45:27

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0