Pirr pirr

Har suttit vid skrivbordet nästan hela dagen. I morgon börjar första dagen på nya jobbet, och då kan man ju inte annat än vilja att det ska bli så bra som möjligt. Enda kruxet är att jag aldrig har jobbat med liknande förut... bara ideelt och på väldigt improviserade grunder. Men men, nån gång ska ju vara den första.

Ska bli spännande i alla fall! Ihhhh pirr i magen vill jag lova! Men på ett bra sätt. Hoppashoppas att de gillar det jag tänkt ut, och att det blir så bra som jag vill att det ska bli.

Ni får gärna be en bön, även om jag är rätt trygg i att Gud är med mig hela vägen när han nu har gett mig jobbet. Men ändå. Böner kan man aldrig få för mycket av. Uppmuntrande bibelord är också välkomna (helst via sms då).
Och om ni inte tror på Gud kan ni åtminstone hålla en tumme. Berättar mer i morgon!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: carolina

    hoppas det gick bra!



    svar: tack för din fina kommentar hos mig!

    2011-10-14 @ 09:18:21
    URL: http://acarolinas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0