Distraktion från tankarna

Tänk så mycket vädret påverkar ens humör. I dag har solen skinit hela dagen, strålarna har riktigt värmt och jag har fått gå på bar asfalt. Har mest strosat runt och känt mig tacksam över att kunna vara ute och njuta av vädret. Hann också ta en runda på stan med My och äta munch på Piazza. Var så skönt att bara få skratta och prata om oviktiga saker. Jag behöver distraktion från tankarna om framtiden som ständigt maler.

Gör er inga bekymmer, utan när ni åkallar och ber, tacka då Gud och låt honom få veta alla era önskningar. Då skall Guds frid, som är mera värd än allt vi tänker, ge era hjärtan och era tankar skydd i Kristus Jesus.

Skulle verkligen behöva den friden. Att det ska vara så svårt?  

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: mymic

    Åh, kände samma sak den dagen! Har varit så stressad över många saker och framtiden osv. Det var verkligen en lugn och rolig dag som man behövde! :)



    Kan bara hålla med dig om din kommentar om klassisk musik även :D



    Har skrivit mitt fagra inlägg om das feet as well ;)



    kramar <3

    2012-04-16 @ 19:07:49
    URL: http://mymic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0