Att överraska sig själv

Otroligt, men jag har börjat drömma om något som skulle fått mig själv att skratta rätt ut för bara ett år sen: jag vill testa jobba på gård. Bara tanken på att få jobba praktiskt, svettas och vara ute mycket sänder ilningar av lycka i kroppen. Knappt så jag kan sitta still! 
 

Vet att bilden inte är bästa exemplet på vad lantarbete innebär, men jag gillar den ändå!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: helene

    svar: tack så jätte mycket för de fina orden :D det var ett mediaprojekt :) och den kommer vara uppe i ungefär tre veckor :D



    älskar headern btw! :D

    2012-02-04 @ 21:35:30
    URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0