Jag vill att ni läser det här

Av en slump hamnade jag på tre bloggar: Sjukt jobbigt, Viktiga nyheter, Camilla
Jag vill att ni läser dom.

För er som vill läsa mer kan ni göra som jag och beställa "Slutstation rättpsyk".
Det gör ni HÄR. För att provläsa, klicka HÄR.

Mer orkar jag inte skriva.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Theresia

    Så hemskt för Camilla och andra som drabbats på det här viset. Ingen bra plats att bli bättre på!

    Tack förresten för fina kommentarer på min blogg. Kram!

    2012-02-22 @ 09:03:06
    URL: http://fruwikstrom.blogspot.com
    Postat av: kire

    Och det roligaste av allt är att man inte blir ett dugg förvånad..

    Samhället går verkligen spikrakt åt helvette!!

    2012-02-22 @ 21:30:49
    Postat av: Angelica

    Tack för att du hjälper till att lyfta ett väldigt viktigt ämne!



    (Väldigt fin blogg förresten - älskar din header med hoppbilden:))

    2012-02-23 @ 18:23:54
    URL: http://viktiganyheter.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0