Sirapsstunderna utan fb

För det mesta är jag glad att jag sagt upp mitt fb-konto, men just i kväll känner jag att det hade varit så fruktansvärt mycket lättare att döda tid om jag haft kvar kontot. Man bara loggar in, och poff så har två timmar försvunnit bara sådär. (VICCY! Hitta mobilen eller läs din mail!)

Annat är det nu: nu MÅSTE jag helt enkelt vara mer idérik och hitta på något att göra, såvida jag inte är på humör för att göra just ingenting vettigt.

En annan grej som småretat mig på senaste är alla föreningar, event och liknande som envisas med att BARA finnas på facebook, utan att ens ha vett att ange en mailadress för oss (mig) som vill ta kontakt på annat sätt än via fb.
Visst är det praktiskt med facebook, men så krångligt är det inte att också ange en vanlig e-mail eller nr så man är kontaktbar på annat sätt.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: mymic

    men kolla om det är OK om du är med ändå, jag kan ju share:a det via min facebook åt dig i sånna fall, kolla med Anders, det ska nog inte vara något problem! säg att du såg det via min blogg eller något och ba men jag har inte FB :(:(:( han är så OTROLIGT snäll, så ska nog inte vara någon fara. Man får ju inte veta om man inte frågar, visst? :) KRAM!! <3

    2012-02-17 @ 19:36:04
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Jag har inte fått mitt simkort hemskickat ännu:/ så jag kan inte ringa tyvärr! Men jätte bra att du skrev ditt nummer brevid eposten så jag har det till senare när simkortet kommer!



    Och vi blev kvar hos min farfar enda tills för typ en kvart sedan:/

    2012-02-17 @ 22:35:50
    URL: http://vicence.blogg.se/
    Postat av: helene

    svar: tack så jätte mycket :D med just den sminkningen så är de dom enda bilderna som var med på utställningen :) det var hon och sen hjälpte jag till lite, sen var det en annan tjej som fixade glittret :)

    2012-02-19 @ 11:45:04
    URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0