And here it comes

I går sa jag ju att jag har en liten bomb att släppa, så här kommer den: jag ska flytta!
Allting blev väldigt hastigt och lustigt. Jag fick erbjudandet i lördags, tackade ja i tisdags, hämtade ut nyckeln i går, och ska börja flytta grejerna och tapetsera i helgen. Blir spännande! De som är sugna på att hjälpa till är välkomna till Vindeln för flytt- och pizzakväll nästa vecka.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Jens

    Du flyttar alltså till Vindeln eller någon annanstans? :)

    2012-03-08 @ 17:06:45
    URL: http://kizzm0.tumblr.com
    Postat av: kristina

    så underbart ju!!! :D:D

    2012-03-09 @ 12:00:57
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: Vendela

    Hejsan,

    så kul med spontanflytt. Vore fint att se hur du tapetserar innan du flyttar. Du känner inte för att visa upp det på Byggla.se? Du kan maila mig på [email protected] så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten välkomstpresent!

    Trevlig helg och lycka till med flytten!

    Mvh

    Vendela på Byggla

    2012-03-09 @ 12:20:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0