Stormen före lugnet

...åtminstone hoppas jag det. Längtar verkligen tills allting är färdigt och fixat. 
Om ni undrar så beror den dåliga uppdateringen på att det är mycket turbulens just nu, kan inte gå in på mer detaljer än. Känns som att det aldrig blir färdigt.

Men för att bryta det dystra temat kan jag berätta att jag var på vinterläger i Arjeplog i helgen. Mitt första vinterläger på 4 år, som ledare dessutom. Var så otroligt kul att få åka norrut och spendera några dagar på bräda! Var flera år sedan jag åkte ordentligt sist, så utvecklingen har blivit stillastående. Men i helgen hann jag inte bara ta mig till min gamla nivå, utan märkte faktiskt att jag utvecklades! Blev mycket säkrare i backarna, och vågade till och med hoppa (...eller till en början glida) i små hopp och köra lite skogsåkning. Jag blev rentav sugen på att försöka satsa på en skidresa till nästa säsong, skulle vara så himla kul! Har fått ett sånt sug efter fjäll och vinter. Lite dumt att det kommer nu bara.

Nog pratat om snöiga drömmar. Nu blir det sängen nästa!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0