Väntar på att släppa en liten bomb

Vansinnigt vad svårt det ska vara att hålla inne med en nyhet! Jag är verkligen en person som vill dela nyheter fortast möjligt (observera att jag skrev "nyheter" - inte skvaller). Det är ju så mycket roligare att få dela händelser med någon än att hålla inne med det själv.

Dock har det ju sina nackdelar, som när man absolut måste vänta med att berätta (man vill ju inte missa personens reaktion). Då är det nästan så att jag kan krypa ur skinnet bara för att få berätta. I dag är ett sådant tillfälle: jag har bara suttit inne med nyheten i 18 timmar - ändå är jag på bristningsgränsen till att spricka. Lyckligtvis slipper jag snart denna plåga: i kväll ska jag släppa bomben för bönegruppen, sen kan jag dela den här på bloggen.

Nu ska jag fortsätta njuta av min lunch!
Ha det gott!


Bildkälla

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Mimsan

    Har ungefär samma problem! Vill bara berätta för att se allas reaktioner!

    2012-03-07 @ 18:40:47
    URL: http://www.mimsan99.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0