Gohelgen

Den här helgen har jag hunnit med ovanligt mycket. Jag har...

...gått runt med feber och förkylning en hel dag utan att känna igen symptomen. (Sånt som händer när man inte varit sjuk på 1,5 år.)
...varit på Någonting större och lyssnat på inspirerande talare, dansat loss till Samuel Ljungblahd (VARFÖR kan det inte vara likadant på krogarna i stället för värsta köttmarknaderna?) och ätit gosaker i stort sett varje kväll.
...kommit över 2 timmar för sent till en träff eftersom jag kört 10 mil åt fel håll. Skills that kills. Förklarar mer senare.
...börjat bära bort grejer från lägenheten för att på nytt flytta tillbaka hem.

Och för en stund sedan slog jag ett slag för våren genom att skifta däck. Nu är det på tiden att våren kommer hit på riktigt!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Johannes

    Du skriver bra och tänkvärda bloggar med humor och det finns en sundhet i det du skriver som man inte så ofta möter i vårt samhälle. Din blogg är en trevlig upptäckt.

    2012-05-07 @ 19:03:27
    URL: http://johannessombloggare.blogspot.se/
    Postat av: Anonym

    jaaaa, det är matte c:P jävla svåra matte c, haha!!

    2012-05-08 @ 22:25:29
    URL: http://vicence.blogg.se/
    Postat av: Jessica

    Oj, du har inte gjort lite du!

    2012-07-14 @ 18:32:36
    URL: http://jessicanybergs.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0