En spruta etylkvicksilver?

Jag orkar inte skriva ett långt inlägg eller skapa debatt. Jag vill bara uppmana var och en att använda sunt förnuft och ta reda på mer fakta om vad vaccinet faktiskt innehåller. Sen kan ni ju grubbla över hur nyttigt det är att spruta in etylkvicksilver i kroppen :) Ni kan också kika lite på vilka åldersgrupper som testats mot det faktiskta vaccinet och hur länge (då ser ni att man inte alls testat alla grupper).

"De (WHO) konstaterar även att uppgifter om immunogenicitet hos barn äldre än 6 månader och yngre än 10 år är begränsade och fler studier behövs."

Etylkvicksilver är ordet. Maths Berlin kan också vara intressant. Go ahead. Google is your friend.

Slutligen ett citat av Jan Liliemark, professor på Läkemedelsverket: "och på gravida förväntar vi oss inga andra biverkningar än på andra vuxna kvinnor". Klyftigt värre. Det är därför vi säger att gravida bör dricka, äta fisk och röka som vanligt?


  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sandra

    sv: hahahha åhh men tack jag och sofi har haft så himla kul :D:D:D:D men du om du vill så kan du maila ditt blogglösen så kan du få någon design (om du fortfarande vill alltså). du kan antingen få denna http://pahlm.blogg.se/2009/august/designauktion-2.html#comment eller så kan du ba säga hur du vill ha så kan jag göra någon!

    2009-11-02 @ 14:58:47
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0