Jag bju

Orkar inte skriva om förra helgen som jag tänkt. Istället lägger jag upp lite bilder som jag hittat på mammas dator:


Jag och brorsan roade oss med att ta störda bilder förra vintern


Brorsan var cool ... jag lyckades inte se lika cool ut

Likheten är slående


Jag behöver ingen fläkt för att se ut som Carola XD Don't ask

Hittade också fler ego pics som jag inte orkar lägga upp, måste ha varit lite smyg-fjortis på den tiden haha





Vi roade oss i kyrkan en kväll




Cold beauty


Even the coldest heart can break                                         


Beauty is all around - you just gotta see it

Only your fantasy sets the limit



...and you don't always nees PS!


Det är nåt speciellt med gamla hus


Utanför mitt fönster idag   Vinter                          Mitt fönster är bäst helt enkelt

Gräset är inte grönare i Hällnäs...


...vi har bara bättre strand!


Malta 07




Katolskt land


Dom firade ett helgon/helg Tyska friends Och svenska


MTV-gala                   Mhm


Grannön Gozo


Bekant från viss film?        SINNESJUKT!!                                           


Påminner om scen från Pirates of the Carrebian






  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: jocke

    asså så sjukt läcker färg det där vattnet har. såg det verkligen ut sådär?

    2009-10-02 @ 20:37:50
    Postat av: samira

    Japp helt oredigerat! Blev helt häpen när jag såg det, såg ut som bassängvatten haha

    2009-10-03 @ 14:55:30
    URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0