Längtan och drömmar

Jag har kommit på mig själv med att längta efter väldigt mycket på senaste. Jag längtar efter min familj hos mamma. Att få strosa runt i skogen och glömma allt annat för ett tag. Titta på allt fint runtomkring. Gå på nya stigar och se vart dom leder. Sitta på Kammen och blicka ut över älven, känna lugnet...
Jag vill också göra saker. Nya saker som jag inte gjort förut, eller bara sånt som jag inte gör så ofta annars. Prova ett nytt gympass, baka något speciellt, fara på utflykt till nya ställen. Små grejer som ändå gör tillvaron mycket roligare.
Nu tänker jag göra en annorlunda sak åtminstone: krypa in under täcket och se på en Disney-film!
Gonatt!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Andreas

    Du som ska ut och resa så mkt :D du kommer ha fullt med äventyr det här året Hehe disney^^ :D

    2009-10-01 @ 14:59:50
    Postat av: sandra

    sv: SAMIRA JAG SAKNAR DIG!!!!11 kan vi inte hitta på nåt?????? nåt spännande ::Oo.o:D:D:D



    jag vet lite läbbigt men jaaae det går riktigt bra på jobbet, är väldigt kul faktiskt :)

    2009-10-05 @ 09:44:57
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: sandra

    sv: jaaaaaa! vilken dag`?? :D näee tyvärr var tänkt det men jag såg till att du fick jobba istället (eftersom jag drygade och inte svarade på ett ett sms förrn ca en vecka efter jag fått det :])



    hahaha jaaadu ;)

    2009-10-05 @ 15:37:13
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0