Calling out

Snart har det gått en månad sen jag kom hem från Kenya.
Dagarna fylls med skola, lite läxor, promenader på stan och annat tidsfördriv.
Börjar finna mig i det vanliga livet igen. Det skulle inte gå annars. Samtidigt vill jag inte. Vill inte falla tillbaka i samma gamla meningslösa tänk.
Stundtals tycker jag allting känns meningslöst. Finns så mycket jag skulle kunna göra på andra ställen. Tur att jag inte har mycket pengar. Annars hade jag försvunnit ett tag. Gjort människor lyckliga någon annanstans.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: mymic

    Älskar bilden, Samira!

    Superfin ^^

    2010-02-08 @ 18:12:07
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: kristina

    ibland handlar det inte bara om det stora sakerna som betyder något. utan även dom små små. att bara finnas där, att se människor, att tro på dom mm. du gör nog så mycket mer än vad du tror.



    jag kan bara tänka mig vilken frustration du måste ha över att hamna i samma gamla vanor och tänkande men glöm inte att man kan göra människor lyckliga bara av att finnas till, vara den man är, just där man är.

    2010-02-10 @ 01:04:31
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0